skolan...

Jaha så var det måndag igen, Det avr faktisst rätt skönt fick träffa gullungaran linnéa,freja& Johanna myysigt! Juuste jag har fått mina uggs nu och dom åker säkert på ngn gång i veckan dom är juh så sjukt mysiga så jag vill bara att det ska bli kallt haha(A) Men dagen började med spanska i en hel fucking timme usch hatar spanska, sen var det so sen slöjd som vi hade håltimme i och så freja6jag stack hem till mig och tittade på date movie fan vad den vär äklig ibland hhaha.
Men nu ska jag gå och titta på dol bloggar mer imorn har så otroligt mycket att göra men imorn ska jag träffa matilda som jag inte har träffat på åratal(www.youknowmatilda.blogg.se). Hörs imorn puss<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0