Söndag 21/9

jaha så ver helgen över igeen..måste dom gå så fort?
Aja idag så har jag hunnit med mkt. Det började med att vi skyndade oss hem för att min syster skulle ha fotbolls match när vi väl vär hemme så skulle hon inte gå haha! Men det gjorde inget för jag skulle träffa miin beejbi Johanna!
Vi möttees vi odenplan och så bestämde vi att vi skulle till vasaparken för rasmus hade sagt att han var där, och det var han vi hälsade och undarde vad han vill ha i present han fyller år på fredag:) Och jag vet vad jag sak kööpaa johanna och jag hittade värsta bra presenten en basker& pälsmössa! Visst är det bra presenter( haha jaag driver bara) gud vad vi skrattade, och åt en annan sak som vi ännu skrattar åt! Men det är hemligt.
Sen glev vi runt på stan och flummade haha herregud vad vi skrattade jag älskar dig JOHANNA!<3
Vid fyra var jag tvungen att dra för jag skulle dansa vid fem. Dansen gick skit bra, man får värsta energie kicken av deet.
Nu är jagt hemme och ska platta håret har duschat i vår underbara dusch hehe!
Pussar hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0