Torsdag 25/9

Tjhollahopp:)
Idag så flöt dagen på och jag tror faktist jag klarade eng provet vi hade idag fett stolt(A)!
Aja efter skolan var jag med min söta johanna, som vanlig hängde vi på lindex omklädingsrum som är skit mysigt och vårt nya chillställe hehe! Feter det så hade johanna bestämt att färga sitt hår brunt så så frågade vi personalen om tips, och då sa dom attd et fanns en chans atthåret kunde bli grönt! Så vi gick till en frisör och det kostar typ 1300 att färga där så vi fårse hur det går!
Men men efter så var det dags för dans då johanna följde mig dit och satt där en stund innan hon skulle ner och köpa ett par byxor! Och vi ska vara hiphopere imorn eller hur det stavas! HAHA det blir rasmus present! nee! Men jag sak lååna mammas byxor och ha häng och eb stor munkjacka, mössa, smink, sneakers, halsband och stora örhängen hahha!
Se hur det går! Imorn ska tjejerna soa hos min freja,linnéea ohc johanna! ska bli väldigt mysigt!<3
pussar hedda(och förlåt för min usla stavning orkar inte vara några(hur det stavas)(A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0