usch...

Jag vill inte bli juk igen, Här sitter jag med typ dunkande hvudvärk eller typ tinningarna och mår illa toppen!! Verkligen , Jag ahr avrit förkyld skitlänge eoch jag vill inte bli ännu sjukare!Bajs!
MEn aj idag träffade jag min sjukt sega kompis miriam! haha! Vid två kanaske så vi åt(miriam åt på burger king och vi satt och snackade lite om bloggen och hennes fukkade kompis!:S
Sen dorg vi till stan och jag hittade en sjal& en söt mössa som jag inte vet ifall jag ska ha eller inte jag tror det men ändå inte hahaha ni får se den imorn och sjalen!
Sen skulle jag gå och dans det var som vanligt jätte roligt, trött som fan efteråt! När jag kom hem så satte jag mej framför teven och åt middag med familjen jag vet sociala men vi har som en tradition att vi äter framför tv:en det är mysigt (ifall man har en bra film då): Men nu ska jag villa känns som jag ska kräkas...usch!
Inga pussar från mig....Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0