Lördag 13/9

ååh, klarade av att sommna någorlunda igår, men jag lyckades iaf få typ 9½ h sömn inatt villket är meer än jag fått på..hm..vääälldigt länge. skönt skönt, men ush gillade verkligen inte att ligga ensam i mörkret, ...är mörkrädd som in i helvette, villket är ett stooort problem på landet på sommrarna när man ibland ska hem i natten, ushushush.

Jaha, det blir typ åka och kolla på lite nya grejjer, mamma tyckte förresten att jag varit jätte duktig. så får hoppas att vi kan ta en tur förbi kistaC eller något, är så sjukt trött på dom flesta av mina kläder att jag fan smäller av.

yeey, nu börjar Fab5 på sexan så nu måste jag titta på det istället, hörs nog senare, och vart fan har Hedda tagit vägen,
har också bestämmt mej för att blogga mer&oftare, får se om jag kan få med hedda på samma spår, så den här bloggen kommer igång lite mer.  Nej men nu ska jag nörda framför fab5, och fixa mej, mobilen är OFC, med mej hela dagen så det e bara att slå en pling på luren om ni vill ngt!

MLJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0