Hösten e på vääg, HATA

Ouf, va jag har varit grinig idag..... ibland....
haha börja morgonen med att möta upp Danni vid häggvik stn, drog med henne till plugget gick förbi skååpet och slängde in väskan innan vi fortsatte ort mot NO-salarna/ HVK's del, mötte upp en annan tjej, ( jessica ) som hängde på oss och leta upp en tjej som jag sen snacka med, sluta med att hon typ grät, men va jävligt förbannad så, vet att du läser det här därför kan jag ju direkt säga till dej att jag älskar dig, men är sjukt sur så orkar inte låtsas att allt är bra mellan oss, ! aja, hade typ inge kul lektioner, hahaha NO'n va typ helt sajjk med martin,Elias&MatildaOW :P på SO'n kom Klara, najjs, typ hände ingenting annars, frös arslet av mej på bussstationen, :P  kom en liten blattegrabb och börja kaxa mot Lukas haha va as kul :) men nu ska jag öva på en låt då jag har fått en annan stämma vad jag har egentligen så nu ska jag sätta på min övningsskiva och sjunga lite,
puuuusss!/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0