update.

Tjabba,

ursäkta för mitt lilla avbrott sen i typ tisdags eller ngt, men jag har verkligen inte haft tid till att blogga.

Har kommit på att jag saknar verkligen förra årets nior, har mött på tre av dom den här veckan, och alla har varit lika trevliga som förut, mötte tex Johan, aaaah kom tillbaka säger jag bara!

Aja, eftersom jag inte har bloggat så, får jag väll köra lite snabbt om veckaan

onsdagen var jag helt jävla ofokuserad hela dagen, som ni kanske märkte, höhö, engelska lektionen gick åt helvette, hade ingen lärare, men vi fick uppgifter vi skulle göra, men jag gjorde typ inte ngt, och när jag gjorde så skrev jag av AnnaR! gick åt helvette,  dansen gick också åt helvette, va helt ofokuserad så jag kommer inte ens ihåg dom nya stegen.

Torsdagen rulla på helt okej, skolan va väll chill, hängde mest med makki&Jossan (aa)
hade ingen lektion på svenskan typ  så jag satt ist. och prata med Martin&Anton, och sen kom Gurra efter ett tag, sjukt snälla killar!  drog hem efter skolan, men vid typ 5 drog jag mej till Ester., mötte Alex som gick i 9mb förut, hälsade lite snabbt på honom och sånt där, inann jag skyndade mej vidare!
Kom hem vid typ 8?

Fredag, Mötte upp  MatildaJ innan skolan och vi blev vänner igen, haha så sjukt jävla skönt! hade en chillerill dag
va på toppen humör, tyvär hade jag glömmt min skåpnyckel hemma ¨så jag hade typ inga böcker eller penna til ngn lektion, plus att jag la in min väska i makkis skåp så det var ett problem att hitta henne när jag behövde ngt därifrån, sen fick jag gå runt med min dunjacka hela dagen, typ doog! Glömmde gympakläder också så jag matilda, lina ullie, sebbe gurra och ngn till kille gick ner til vatnnet och chilalde där, hihi vi lyckades ta sötaste bilderna på mej, lina och matilda (aa) får se om jag kan få matilda att ladda upp dom! Efter skolan hadee jag lyx för min mamma va super snäll och hämtade mej, vi drog till kista och köppte min älskade sjal tog en fika och hade det super mysigt, handlade mat och sånt där också, drog hem sen eftersom jag va helt slut och Tara skulle komma från dalarna, chillade hemma, vid typ 6 kom min älskade syssling, va sjukt kul att träffa henne, käkade lite och gick sen och hyrde fim vid 8, mötte då mina underbara matildor, haha, pratade med dom och hade det najjs, hyrde sen iaf en as skön film haha, tittade på den, sen kom matildaJ& OW igen och vi drog ut med dom, va kul, kom hem vid typ 11 ir ngt, vi va sjukt trötta och typ sommna framför TV'n!

Lördag, gick upp vid 8 och väckte tara, tog en dush och gjorde mej iordning och fixade lite, övade på sången med papi innan vi drog till Sollentuna kyrka. För att gå på mitt kusin barns dop! hade blivit ombedd att sjunga en låt på dopet.
Va ganska nervös eftersom det va mitt första solo, höhö, men det gick sjukt jävla bra och jag är super nöjd över mig själv! tara sjöng också och detgick också bra!  efter drog vi oss allihoppa mot Norra norrviken haha, och käkade sån där grejj mat man brukar äta efter dop, pallade inte stanna så jag drog hem ist och träffa matildaJ, vi flumade typ satan och åkte och köppte kakor och festisar och satte oss i en gunga (aa) vid 5 va jag tvunmgen att dra tillbaka dit och äta middag, diskuterasde med kusin hur jag skulle göra ikväll, blev erbjuden krök , men pallade verkligen inte leka fjortis så jag drog ist. hem och vid typ 9 drog jag och mötte Maatildaj,  sen vid typ nio kom Nani@, och hans kompisar, haha vi snacka lite med han och ngn annan 94, hahah va fan helt sjukt :P men trevligt var det, efter det drog vi hem till matilda och snackade och flumamde,  gick hem i mörkret sen och jag fan va as rädd, btw, Lina fyllde tonåring också haahah!


aaaah nu har jag typ hållit på med det här inlägget i 100  år, skirver senare ska göra mej iordning för att handla!

Btw, ALLA MÅSTE gratta Jakob_ _ K @ som fyller tonåring idag!
Här får ni en bild på födelsedags barnet, hihi Iloveu bebis!




PUSS / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0