Måndagen var inte så hemsk ändå, tur att grabar finns..

tjabbatjabba.

Kom nyss hem från liilla Elias, hihi.
har varit en roolig dag idag, jag och Lina typ sprang runt och prata om gårdagen och skrek  " ÅH-NANI" hahaha bara vi fattar ( och matildaJ ) haha chillade ganska mycekt med älskade victor idagh, han har typ världens bästa pussar (aa)
Haha va ganska kul, innan sista lektionen som då var idrott satt jag elias och Lina på marken och inspektrade andreas rumpa/ häng, det var välldigt roligt eftersom det också var elias som tog upp ämmnet, hej gay? haha
Missade precis bussen på vägen hem. precis som alla andra människor typ, så vi tog bussen till Häggvi stn och vänta på bussen där och köppte klubba (aa) haha var roligt, kom på hur kul det skulle vara om Elias lyckades bli stats minister när han blev stor, hela sverige skulle gå åt helvette!
hade bestämmt med lina att vi skulle plugga tillsammans idag,men på bussen blev det ändrade planer, vi fortsatte sitta på bussen med elias, moberg, ollie,anna G och alla och drog ist. hem till Elias, haha flummade typ sönder hos elias, chillade vid datan, käkade toast, spelade elias trummor, och försökte plugga, haha sen gick vi ut på stuttsmattan och hade kuddkrig, haha va as kul, okej elias pownade iofs mej och lina,menmen, slutade det hela med att elias råkade putta ut lina baklänges från stuttsmattan, det var roligt :D sen typ vid halv sju skulle elias till sin farmor så jag och lina fick skjuss till norrvikens ICA och gick sen där ifrån, eftersom det typ tar fem minuter att gå,käkade nu när jag kom hem och u sitter jag och gosar med pappas laptop!

imorn ska jag typ träffa Hedda, blir kul kul, får se vad vi hittar på :)   har ngn fucking idrottsdag på sollentuna vallen på onsdag, trååk, menmen, plusset är att vi är lediga på torsdag d, men då ska jag typ plugga med matildaOW till NO provet på fredag. menmen, det blir en senare historia, nu ska jag lösa bråk med andreas så nu mste jag vara koncentrerad,

pussar från mirruts!

BTW, laddar upp bilder från idag senare när jag fått dom från Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0