091101 14:32

hallåhallå.
är skitförbannad på mina "älskade" host host, föräldrar.
har fucking utegångsförbud. skit kul liv jag kommer ha...! 
men jag skiter it. dom får fan inte stoppa mig och mitt liv.
fredagskvällen tog kål på mej helt och hållet och jag sitter nu och håller på att bli sjuk.
är förkyld och har ont i halsen och har ingen lust till ngt. fan
. aja idag kommer iaf matilda hem så det e iaf posetivt kan inte vänta tills jag får träffa henne,
 därför tänker jag hålla mig frisk så jag som blivit te beroende
 ska nu gå och göra te eftersom det är skönt för halsen
pussar ! / M

många bilder på mig och jossan, men hon betyder så mkt att det är hon värd.

hihi jag och bror precis när vi landat på flygplatsen i london 23 oktober 08.

idag kommer den här solstrålen hem. gissa vem som hoppar upp och ner av lycka ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0