2009

Ursäkta att jag inte har bloggat! Jag stannade två nätter hos min kompis där jag firade nyår också:D Och jag orkar inte skriva om det tyvär men gud det avr seriöst den roligaste nyårn jag varit med om än så länge!
Idag kom jag alltså hem och min mormor och hennes "man" kom för att fira mej i förskott för

jag fyyller egentligen år på söndag!

Men jag fick jätte fina saker och är jätte nöjd. 1000 kr, parfym,pärlörhängen,och ännu mera pengar! Hahaha I´m a rich girl now:). Men imorgon hade jag tänkt att ringa ellen och se ifall vi skulle kunna göra ngt och på kvällen blir det mer firande då jag ska träffa Olivia och hennes familj! Alltid lika mysigt&roligt,
Så hoppas aalla har haft ett jätte bra nyår och GLÖM inte att gratta mej på söndag då jag fyller 14(A)
Pussar Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0