21 över 1 11/1-09

shitt vad trött jag är, matilda är fortfarande kvar och jag vet inte när hon ska gå..
men jag hoppas snart, hahaha nej jag skojja bara :)  
vi tittar på film och har flummat något otroligt mkt, ( ni vill inte veta hur mkt )
Imorn ska jag trääffa naomi, ska tydligen färga hennes hår hihi. 
mår jäätte illa så nu ska jag gå och göra lite gott te .
puss / M
du betyder mer än du tror. och även fast det kanske inte verkar som om jag bryr mig.
är du bland dom finaste jag har. vi har oförglömliga minnen och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig.
vi har haft dåliga dagar. och allt taskigt jag har sagt till dej är inte sant. jag älskar dig min blondie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0