3 dagar kvar till skolstart

hej alla! usch vad hemskt det känns att skolan börjar snart. Men det finns positiva saker, på fredag ska jag ha tjejmiddag med 14 härliga tjjer kommer bli jätte mysigt.Så jag håller på med det och så.
Idag var jag på stan med Moa älskling. jag skulle hitta ett par jeans och hittade två stycken skit snygga!
vi fikade på Waynee´s ,och dom har seriöst den bästa chai latten i sthlm.Juste innan så såg vi och gick bredbid blondinbella och Moa flippade ut helt haha var otrolgit roligt att se hahahah!
Jag fick mina presenter av pappa också och det var ett helt kit med ID puder och 2000 kr! Vet ni hur glad jag är nu!
Och hur mkt jag älskar min pappa. Just ny är det som att jag har absolut allt jag önskat mej!
Nu ska jag titta på blondinbellas program på internet haha blondinbella verkar vara allt jag tönker på men aja!
kramer er Hedda

Kommentarer
Postat av: moa

ååh vad kul med Id :D

we canbe sistersss :D

vad var det för nåt du fick? :) <3

2009-01-06 @ 00:10:43
URL: http://mmcl.blogg.se/
Postat av: Hedda

hahah yes we can be siisters noow haha x)

Jag fick det hära startpacket med typ fyra olika pudrar och tre borstrar:)<333

2009-01-07 @ 11:17:53
URL: http://candyys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0