chill kväll med målbrottet.

tjoo.  haha är med matilda j,  haha vet ni vad? vi har precis spelat fifa 09 haha :D kill tv-spel haha.
vi har hyrt film och ätit glass och chips, hoho tjockisar (a)
haha det var skit öckligt när vi spela fotboll så gjorde matilda mål, så började hennes spelare att kramas och typ hålla på, så säger matilda att det är två av våra fd killkompisar och fyfan, jag blev typ spyfärdig, haha :P
nej men nu ska vi sätta på en annan film, eller efter att matilda har strippat lite :)
pussar / M

här är allas älskade matilda J :)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Nemen jag ser juh likheeterna haha x)<33

2009-01-11 @ 16:27:23
Postat av: Hedda

Nemen jag ser juh likheeterna haha x)<33

2009-01-11 @ 16:27:45
Postat av: Matilda

hahaha, tack (?)

2009-01-11 @ 17:45:20
Postat av: miriam

faktist, det är faktist likt. jag lovar om man ser matilda strippar så tror man faktist att det e samma person :)

2009-01-12 @ 07:22:15
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0