flippad dag med jossan

tjo bre.
blir kort inlägg om dagen eftersom jag om tio min ska till kista och gå på bio m. mamma och bapi. ska försöka få mamma att köpa mjukisdressen på gina som hon lovat mej hihi.
dagen har i överigt varit sjukt chill och helt sjukt rolig omdet inte vore för kylan hoho.
aja vid tre gick jag faktist hemtill jossan i häggvik villket var ganska skönt, vi släpade oss iväg till stinsen där jossan lämmna tillbaka en tröjja på sisters , chillade lite där och satt på donken och tjocka ner oss, var där i ngr timmar och jag köpte även ett nagel kit med gel och allt så nu ska här fixas. :) ush såklart e det ngr killr i nian som börjar hålla på och försöka få oss att vara med dom,garvade som fan :P vid fem när vi skulle dra så s kulle vi till bussen och jag som hade hållit i mitt busskort hittade det inte så vi sprang runt överallt och jag kunde inte åka hem utan det och jag kunde inte berätta för mina päron att jag slarvat bort det så vi missa bussen och allt, så precis när bussen har gått och jag typ nästan börjjar  gråta av arghet på mig själv så böjer jag mej ner och då ser jag det såklart, I MINA SKOR, jävla skit
då kom ja på att jag stoppat ner det där för att jag tyckte att det var ett smart ställe, aa men tjena.
så vi fick gå hem, och såklart när vi e påväg hem så möter vi viktor S, ( inte leks)  och oh my gash va det var pinsamt haha, kan inte berätta varför (a) och han är förövrigt jossans typ halv brorsa haha :P
menmen, nu e jag iaf hemma. nu ska inte jag skriva mer, vi hörs imorn
pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0