första skoldagen

ååh jag dör av trötthet, haha  jag har vönt om dygnet så somnade inte förns vid 4 inatt, great !
började med NO,  uuuuush vad sur jag var för att det var skola, men vi hade ny vikarie för våran vanliga lärare som är mamma ledig,   typ Kalle, och han verkar bra :)
på spanskan satt naomi i ett hörn på vår lektion heela tiden så hon fick kramp tillslut var helt sjukt roligt. och eftersom det blir Colombia om ett år så ska jag börja plugga annan spanska än dom andra så jag kan fråga saker jag :) " privata frågor "    hände typ inte så mkt annat, hade vääärldens längasta SO lektion som jag börjar må illa på, ush.
hade typ svenska sen lsutade vi tidigare eftersom nya fyror söker in till skolan just nu . haha kan inte fatta att jag okså gjorde det för så där 4-5 år sen (a)   haha just nu ligger hedda hemma hos sej och sover, latmask, man kanske ska ringa och vecka henne ? :)  haha  men nu ska jag gå och göra mat,  har varken ätit frukost ir lunch idag...
Puss / M

såhääääär fräsh är man efter en skoldag... haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag somnade också väldigt sent inatt, runt halv fyra :/

2009-01-08 @ 16:18:24
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0