goooott folk, haha

gokväll gott folk, haha fett gammeldags. hoho
har ju varit på släkt träff nu ikväll eller från fyra till typ 8, var dock inte så social med mobilen som ringde heela tiden.
hihi det okyperades mest av hedda. men som sagt har hon ju tjej middag på fredag och det e ju jag och johanna som har äran att planera hela så det e mkt just nu. är typ mega trött. -.-  men nu ska jag försöka få mamma och pappa att jag ska få gå till målbrottet, haha kommer ni ihåg att jag och andreas kallade jern för det förut ? :)   menmen
såå vad händer i veckan ?  imorn ska jag typ träffa målbrotte, vet inte vad vi ska göra menmen på onsadag ska jag typ föst träffa naomi sen ska jag gå och köpa en klänning till tjejmiddagen då det är dresscode.
hare suuuuper. plus till heddas kompisar, ni som fått sms av hedda om att ni är bjudna,
 GLÖM INTE ATT SVARA OM NI KOMMER ELLER INTE INNAN ONSDAG!
aja, puss  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0