haha oc (a)

buhu... sitter och gråter floder åt sista avsnittet av OC säsong 1... patetiskt egentligen
är typ mega trött så jag ska ta en dusch och vila lite sen tror jag . imorn är iaf tjej middagen och det blir säkert bra . hihi
hahaha asså jag tycker seriöst synd om hedda, hennes klass är ju typ fucked up till 110 % är ju bara johanna som e normal :S  aså seriöst blir så trött på er allihoppa, får ett sms av hedda där hon säger saker som har hänt idag, är ni dumma i huvet eller ?  aaah så patetiska är ni allihoppa :) menmen, hedda du vet vad jag säger, skit i dom :)
men nu ska jag sluta skriva, hinner inte blogga imorn tror jag , åker direkt till heddas skola efter skolan så sen blir det antagligen bara fix hemma hos henne, men sover över där så vi hörs iaf på lördag.
Pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0