Ikea

Hej sötisar!
Jag har en tråkigt nyhet och det är att jag inte hittar sladden till min kamera:/ Så därför kan jag inte ladda up alla bilder som jag tog i fredags,
Men igår så gjorde jag ingenting, jag tittade på Oc och tog ID kort , och grät...till världens sorligaste film om den 11 september 2001. Den hette world trade center. Jag har aldrig gråtit så mycket till en film, Usch men den var väll bra men rejält hemsk...
Idag då så gick jag upp vid nio och titta på oc(allt jag gör) sedan bara det av till ikea då jag hittade lite saker till mitt rum, kuddar,lampa,filt mm! Nu ligger jag i min undeerbara säng och ska titta på oc.
Juste jag hitade en blogg haha gud vad patatisk människan kan vara,ni som känner mej tror jag någ vet vem jag menar. udda människa säger jag bara! Och det härliga är att jag inte saknar henne ett piss. Känner du dej älskad?! Hahah
Men vi hörs hugs hedda


Idiot terrorister!

Kommentarer
Postat av: ellen

åhh jag älskar den filmen så jävla sorglig=(

älskar dej Hedda

2009-01-11 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0