Juuuciy

Hello darlings..
Nu sitter jag och väntar spänt på att mamma ska ha pratat färdigt med min mentor i telefonen. Se vad dom har och säga över denna sitation! Men aaja skolan var serisöt som ett helvette! Spanskan kunde jag överleva men tröslöjden och all den skiten man bah:Nooo! Och pricken på itt var att johanna typ blev magsjuk så hon gick hem och jag fick nöja mig med mig själv men hon är inte så dum! Usch. Aja nu byter vi samtalsämne., Eftersom jag har fått igång kamera med sladd och allt kan ni alla förvänta er bra mycket mera bilder. Ialla fall på helgerna för på dagarna kanske man inte har tid att ladda upp alla eller ork. En annan bra sak är att min efterlängtade dans börjar igen drar mej bara lite för att börja träna igen men nån gång måste man,

Nu ska jag kika runt lite och ladda upp lite bilder på facebook! Kram Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0