kista galleria.

tjollahopp. haha om tio minuter fyller hedda år. :) haha men när det här inlägget är färdigt fyller hon nog redan år haha.
aja dagen blev skit bra. vid tre mötte jag upp victor och charlotte på tåget, vi drog till kista och tittade lite, och käka på donken, efter va alla typ fett mätta och gick och gnällde. så upptäckte vi att victor verkligen har grått hår, så vi började titta på hårfärg, jag tkt han skulle färga brunt ( btw, gud vad fint johannas hår blev ! ) och det tyckte jossan också att han sulle färga till eftersom vi ringde upp henne och fråga vad hon tyckte, men det vågade han inte, så det blev iaf blondt,
så stack vi hem till charlotte i rotebro och färga victors hår, eller jag färgade och det blev faktist riktigt bra, kändes konstigt att färga en killes hår haha.  vid typ halv 7 drog jag mej hemmot, men såklart var mitt tåg inställt och skit så jag fick vänta där fett länge och det va skit kallt och det va ingen buss som kom heller men tillskut kom mama och hämtade mig.
haha en lite rolig sak för mig iaf är att jag köpte ju lös naglar idag så nu när jag skulle sätta på dom för ngr timar sen så upptäckte jag att mina " egna" naglar var mkt längre än lös naglarna hahaha :D det va lite kul. men nu har jag iaf lösnaglar, och det är fint. :)   imorn ska jag träffa Jossan och hennes pojkvän Gustav och ngn annan kille typ.
blir säkert skitnajs.  aja nu ska jag faktist ta en liten dusch, och sen sätta på en film. oj vad törstig jag belv på vatten helt plötsligt haha.
aja haree super , Ciao / MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0