maassa gammla bilder !

klockan är fem och jag typ sitter och sover.
är så sjukt trött att jag fan inte vet vad :S
som sagt ska vi ju byta bloggnamn men nu  när jag skulle försöka så blev det helt knas :S
så får se om vi lyckas.  men nu ska jag gå och titta på film.
lägger in lite bilder först.
dom är gammla allihopa men det e ju alltid roligt.
pussar / M


1. jag och jakob ungefär vid förra sportlovet
2.jag och makki i April typ.
3.jag efter ngt GX
4.jag och hedda i våras
5.makki,jag,jossan i typ tidig vår
6. jag i typ vintras,
7. samma som 6
8. jag och danne, när vi kanske var tillsammans i våras, kommer inte ihåg
9,andreas i våras
10.danne jag och adam i min säng (a)
11. jag som halv fjortis typ :P
12.jakob jossan och jag i våras på musiklektion
13. jag och adam på gx 9maj.
14 . jag och jossan efter gx 9maj
15.jag och jossan före gx 9maj
16. jag och matilda w i höstas
17. jag och edda i våras.
18. jag och linda på spanska lektion i höstas
19. naomi och makki påväg till donken i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0