måndag

hallå bloggen,. haha
det e måndag igen , villket jag inte pallar, men som ni kanske märker så är jag inte i skolan.
eller , hade sovmorgon idag men eftersom jag mått totslt skit den här helgen så bestämmde jag mig för att sova hur länge jag ville, men väcktes först i fyra inatt av andreas. suck då kunde inte han sova, så sov jag ungefär 3 och en halv timme till, sen smsar han IGEN för att se när vi börjar, lyckas sommna omi en typ halvtimme innan lina och hedda smsar, sucksucksuck så jag släpade mej upp och slängde bara på mej ngt, så tog jag en promenad till skolan, skulle hämta lite grejjer och få en tröja av andreas, men den hade han självklart glömt, idjuut, .aja  träffade iaf andreas som kom med bussen ensam hahaha, så sen gick jag hem igen, satt på en gunga i typ en halv timme och bara tänkte.
men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ringa makki som inte heller e i skolan idag pga av att hon inte orkar hahaha :D
IMOORN ÄR MITT UTEGÅNGSFÖRBUD SLUT :D
/ m

hur fan kunde jag tivla på dej ?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0