naomi och vanessa.

tjabba.
har inte bloggat idag eftersom jag typ haft fullt upp.

väcktes vid typ 11 av att naomi smsade mig, så jag gick upp och titta på TV och duuscha lite och städade -.-
köpte sen nytt busskort eftersom mitt gott ut. så skjussade mamma och pappa mig till stinsen, där mötte jag Naomi och Vanessa, tittade lite i afäreer och jag träffade berfin hihi. stack till donken och käkade sen ville naomi gå och pajja rutor i skolan så vi gick dit, så när vi går i tunnel på väg till skolan så har vi smällare, eller naomi och vanessa hade med dej typ 10 st, så gåår det två bakom oss så vi sköt en, så hammna den fel så den åkte typ bakot och runt emot oss och small precis framför oss så då fuck aen av dom ur på oss och bah, aaah jävla skit ungar jag ska döda er, visa respekt och skit, så naomi börja skrika som fan åt henne så blev det typ  bråk mellan dom två, och det va typ en kärring på 20 år som såg ut som jag vet inte vad ?  vi gick iaf till skolan och chilalde men det va skit kallt och det var folk i  skolan, eller aa lärare så vi vågade inte kasta (a)  men tog iaf bussen hem sen till norrviken, så självklart kommer " hans "kompis igen  och då blev jag sur hahaha. menmen det va så kallt så jag palla inte va ute så jag drog hem och det gjorde vanessa och naomi också, harbara chillat men nu har jag typ gäster så jag hoppas att vi ska käka snart,
blir typ utgång senare m. N&V, men jag har lovat lina att varken röka & dricka under heela året så :) hihi
menmen, nu ska jag gå och tjata på mamma att maten blir klar så man får gå ut ngn gång ! ;)
vi hörs. btw, var har hedda tagit vägen ?
Pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0