nyårs afton.

okej, nu ska vi väll få in ett inlägg om går kvällen / natten
vi åkte ju till söder och shiat va förbannad jag var...
 men min underbaraste victor ringde mej och peppade mig
han är bara för bääst ! så gick vi iaf upp till festen,
 hade varit hos embla och hennes familjs lägenhet ngr våningar under inna och druckit champange höhö så när vi gick upp var det maassa människor, va ngr som snacka amerikanska också så då fick jag öva på min engelska villket var bra. jag och embla och en kille som hette gabriel va tvungna att hjälpa till i köket villket också var roligt , eftersom vi stod och lyssnade på 30 st vuxna som sjöng snapps visor.sen åt vi- blev för rätt - sushi för första gången det var helt okej, lite små läskigt där med laxen haha sen huvudrätt va potatisk grattäng m. kött och lax och annat och efter rätt var massa tårtor och ost. jag embla och gabriel satt vid ett eget bort och åt och vi hade världens diskution i flera timmar om mäniskor, embla gav upp efter förrätten då hon inte orkade prata med gavriel mer, men jag fortsatte på huvudrätten att ha diskution, kändes lite små komiskt att där sitter jag en trettonåring och diskuterar människor och deras beteende och bortskämda ungra från lidingö och annat med en 21 årig kille, haha jag blev skit förbannad för jag fatatde inte hur man kunde tänka på det sättet som han gjorde menmen..eftersom i var mest i köket fick vi tillgång till en del snyltande av bålen, jag skulle i nte tagit ngt kom jag på nu efter eftersom det hela gick överstyr.
sen helt pllötsligt var klockan tolv jag och embla sprang ut på mariaberget där det var flera 100 människor vi hade champange och sånt så det va skit roligt , sen efter det blev det dans men där minns jag inte så mkt
hade bara en del fylle samtal m. naomi eftersom båda vi gjorde bort oss skit mkt.
sluta m. att jag typ däcka i en soffa, men sen kom vi hem vid fyra och jag va skit trött haha så jag sommna på en gång
tyvär väcktes jag klockan sju imorse av ollie i min klass eftersom hon smsade gott nytt år, klockan sju på morgonen ....

haha   jahapp där hade ni min nyår
blev inte så jätte dåligt iaf...  menkunde vart bättre
nu ska jag gå och umgås med min släkt som är här
pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0