onsdag

tjo bres . haha
asså jag fattar inte, jag sommnade 10 igår, ändå typ sitter jag och döööööör av trötthet, jag sov liksom 9 h i natt haha,
skolan va chill i grillen, hade ensambel spel och det var ju lika kul som  vanligt, även fast vi tjejer typ sög så flöt det på haha :D så på lunchen hände det massa grejjs.. kan inte berätta menmen. så typ såg vi bara på film på engelskan, så jag makki och jossan skippa den, så hjände det en grejj med en kille och fan va panik vi fick, kan inte berätta, men det va skit hemskt iaf :(  så efter hade vi slöjd då vi ska börja sy kläder, sen va spanskan inställd så sluta tidigare.
syster har kommit hem från thailand så hon och conny va här, vi åkte typ till ica maxi för dom skulle handla men då gick jag till stinsen ist och träffa naomi,micke och steggos. chillar bara nu och ska snart se på TV.
hare suuper bitches :)
/ M
Ignonera pappa i bakrunden hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0