ONSDAG

hej alla! usch imorn börjar skolan ser verkligen inte fram emot det och det tror jag väll att ingen gör direkt. Men jag har faktist lite smått bråtton ska möta clara om 50 min och sitter i en tröjja och måte äta frukost stror problem.
Men skriver snabbt om igrå, först var jag juh på stan med min syster jätte mysigt. Hon shoppade som aldrig för, Och det ända jag köpte var en klänning till på fredag:) Gud vad rolgit det kommer bli hoppas jag!
På kvällen så var jag med johanna hemma hos mig och vi gjorde anden i glaset och det funkade juh verklligen usch det tar juh så jävla långt tid och skit PLUS att johanna själv flyttade på glaset som Matilde och jag listade ut hahah,xD

Och nu behöver jag inte vara stressad längre jag ska möta Clara halv 1 istället så det är llungt,

Jag hade världens problem att sova igår vettefan varför och ifall jag somnar vid 3 imorn också kommer jag fan dör i skolan*suck*. Jag lägger in en dagens outfit när jag är klar ifall jag hinner. jag hittade en bild på mig när jag faktist har lockigt hår! Så ser det ut när jag inte plattar det som jag gör serisöst VARJE dag det slitter verkligen på håret så men vad ska man göra?!<3

Puss på mun från Hedda


Kommentarer
Postat av: dinmamma

så skämmiga ni är

2009-01-07 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0