ooh gud!

Hej alla söta!
Gud vad jag är trött efter igår, det var jätte roligt och trevligt:)
När alla kom så var lite lite pinsamt eftersom alla inte kände varandra men sedan så slappnade alla av och det blir otroligt trevligt hahah, Gud vilka fina presenter jag fick av alla mina underbara kompisar.
Av dina&nora:fick jag massa viktiga saker tför fjortisar, och en serisöt present en jätte fin plånbok
Clara&Maria fick jag: en tröja, ett halsband& en body glimmer ngt haha
Ellen&Hedda: Älsklingar, av dom fick jag en heldag med dom två, spa, sushi,bio,mys, alla(tillochmed kondomer) alltid bra att ha!:)
Moa&Matilda fick jag jätte gott té och en mugg!
Juste dom kläde ut mig&maria som fyllde år igår till fjortisar! Herregud vad vi såg ut, ni får bilder senare idag ifall jag hittar en sladd som passar!Sedan  tvingade dom oss till vasaparken och jag säger bara en sak fan vad pinsamt det var jag tönker inte berätta vad som hände pga en person som jag tror inte vill att folk ska få reda på det. Men att gå på is och ishal snö med klackskor är fan svårare än matte eller fotboll haha.
Idag ska jag bara ta det lunt och slappa, pratade med min mamma om en sak och fan den personen har gjorti johanna&mitt skolliv till fucking otroligt....
Men nu ska jag titta vidare på OC
Kiss and hugs Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0