paus i let's dance.

eftersom bloggtorkan inte börjar förens på söndag så passar jag på att blogga medans jag väntar på let's dance. :)
är typ mega trött, började dagen med matte, hade ny matte lärare och han var jätte bra så stort plus.
sen blev dte massa olika lektioner, på idrotten åkte vi skridskor, eller jaa inte hg då, jag gick på isen med anton och bar på andreas sportbag som för övrigt vägde typ 100 kg så jag har jätte ont i ryggen. haha.
sista lektionen var åt helvette .
så när jag kom hem bröt jag ihop efter ett par timmar med ringde då andreas och OH MY GOOOSH va han är bäst.
från att gråta satt jag och as garvade. hihi :) han vet verkligen hur han ska göra.

har fortf. uteg. och eftersom jag drog ut igår är det förlängt en dag så jag får inte gå ut förens på måndag. skit också...
menmen, ska plugga hela helgen till NO-prov vi har på Tisdag. hihi
men nu ska jag gå och hitta på ngt annars.
hare super / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0