Shopping&bio

Jag har verklign bara tagit de lungt idag! Och bloggat som bara den;P
Snart kommer söta olivia hit! Fuck jag måste slå in hennes present,aja gör det o två sekunder
Just nu tittar jag lite på internet på olika kläder det ända jag verkligen är i behov av är en väska och ett par jeans!
jag hittade ett par grymt balla från Bik bok men dom kostade 700 tror jag och det var dom inte värda:/ Så får leta vidare.
Sjukt snygga men att köpa byxor som nästan bara består av hål för så mkt är kanske lite udda! haha. Hittade den hära fina väskan från bianco kostar 500-600 tror jag den ska jag satsa på att köpa den likan lite dom dära Hermés väskorna som kostar upp mot 100 0000 kr:S
Men den kommer förmodligen sitta på min arm snart:)
Kisses Hedda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0