Tbx

Nu ska jag börja blogga igen vaje dag! Mitt internet har inte funkat och jag funderar på att skaffa en egen blogg..Hmm fixar det imorn eftersom jag är sjuk:/ Vet inte riktigt vad för ngt men mår illa och min mage typ bubblar weerd men dagen har varit okej bara tagit det lungt och läst i teenvouge, chic och tittat på Gossip Girl kan inte bli bättre:)
Vad har jag gjort medans jag inte har bloggat: jag har bara tagit det lungt vart med kompisar och umgåts med la familia!
Nu ska jag koka té och titta på fjärde säsongen av The hills. och juste allt är bra i skolan och jag trivs eller man gillar aldrig skolan men jag står ut! jag ska ladda up lite bilder nu också ellet två st en på boken jag läste ut idag snabba cash av jens Lepidus skit bra! Läs den spännande allt, sen mina senaste inköp i söndags var jag på stan eller fikade på Waynee´s på götkatan och där finns dom absoluta bästa kläderna i butikerna där ska jag defenitft köpa mina vår kläder!

Jätte söta plånboken jag fick av dina&nora för en vecka sen!

Rolling Stones tröja Och sneakers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0