test test test .

gnäll seriöst inte, tänk på att jag har haft uteg. i sex dagar och jag har inget liv just nu.
 höhö så här blir det ett test till :)



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel ? : ja :S
2. Är du lycklig ? : jag var den lyckligaste i världen i torsdags
3. Är du uttråkad?: JAAA jag har ju uteg.
4. Är du ledsen ? : ja..
5. Är du italienare ? : nej, stolt colombian :S
6. Är du cooling ? :  självklart
7. Är du från irland ? : men gud nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? : japp sen typ 10000 år :S

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? : jaa. jag vet ju själv att det stämmer :)
2. Har du någon gång blivit sårad ? : japp, för typ 20 min sen :)
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt ? : haha ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna ? nej, eller räknas typ lina, matildaw,matildaj,jossan makki,lina K, typ alla tjejeri skolan ?(a)( utan tungor)

6. Har du haft en hemlig beundrare ? : haha jaa, en barndomsvän visade sig vara kär i mej jätte länge.
7. Är du kär ? : jag vet inte längre..
8. Vill du gifta dej när du blir stor ? : jaa det är klart!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar ? inget
2. Hår eller ögon ? ÖGON!
3. Katter eller hundar ? hundar :)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar ? några bästavänner <3
5. Tv eller internet ? ett omöjligt val
6. Coca-Cola eller Pepsi ? coca cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll ? utekväll
8. Pengar eller lycka ? lycka (a)
9. Dag eller natt ? älskar båda
10. Msn eller mobil ? mobilen

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån ? : hoho japp, många gånger
2. Brutit ett ben i kroppen ? : japp, det benet som sitter i handleden..
3. Gjort nåt du ångrar ? : jupp
4. Hoppat Bungee Jump ? : nej, och jag kommer aldrig göra det.
5. Ljugit för någon du tycker om ? : mhmm.
6. Ätit en hel tårta ? haha nej, så tjock e jag inte,
7. Gjort bort dig offentligt ? haha, var ska jag börja(?)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen ? ja...
9. Gråtit när ett husdjur dog ? jaa, herreguud.
10. Velat försvinna ? jaapp, många gånger ( jag har haft ett deprimerat liv dom typ två senaste åren )

SENASTE
1. Telefonsamtalet du ringde ? Andreas :)
2. Telefonsamtalet du fick ? : Lukas segerberg tror jag :@
3. Personen du var med ? : Jossan och hennes pojkvän
4. Roligaste som hänt ? hahah ojojoj, andreas typ vurpa på isen,
5. Personen du smsade ? : Jossgoss ( jossan )
7. Du skrev till på myspace ? : myspace ?
8. Du kommenterade ? : ingen aning :S
9. Natten med ? : med ?
10. Du kramade ? : hm... andreas troor jag. eller lina :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0