tisdag

huvudvärk, jääävla huvudvärk -.- haha
dagen har typ varit as chill hade rolig spanska i början  sen matte men min lärare typ dampa på mej och makki för att vi prata för mkt (a)  sen skulle det vara film i aulan eftersom vi inte har musik men i sket i den så jag,makki,jossan, danilo,calle,naomi,micke,joel och steggos drog och smällde smällare ist :D
hade lunch och sånt då blev det typ NO och det gick faktist riktigt bra (A)   hade SO men gjorde INGENTING hade vikarie så jag pratade m. lukas och andreas mest , så tog självklat lukas min mobil när jag smsar med lukas segerberg så bah daaaamp ! haha  så va mentorstiden inställt så vi slutade typ tre kvart tidigare. jag typ dör av trötthet.
menmen
för en gåns skull kommer en dagens outfit :)
Puss / M


Tröja, Bikbok
Kjol, Indiska
Skärp - sisters
tights- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0