tisdag

gokväll gokväll.  höhö
har inte kunnat blogga idag mitt huvud är fuullt av tankar då jag inte vet om jag är singel eller inte... dagens ilandsproblem haha.  var vaken heelanatten, eller ja till 5 och smsade med en liten grabb haha, så sen sovjag till halv 1 då jag gjorde mej i ordning och sen gick till matilda j vid halv 2, tittade bara på satc och myste var så sjukt trött. sen gick vi hem till mej och jag käkade, så fixadevi mina naglar och sen blev det bio. haha mina föräldrar va ju pinsamatse. men jag fick  träffa Sanna E vilket var grymt kul, jussteberättade jag att jag och jern hitade ett par snygga killar ? så närmin mamma er dom börjar hon le oh går enast fram och pratar i bio salongen, vi fattar förstås ingenting, så när hon kommer och sätter sig frågar vi såklart ut henne på ifortmation, och då visar det sig att det är mammas elever. skit kul ma hittar ett par söta killar, så har dom ens mamma som lärare. amen jippie. haha
och jusste, gissa vems pappa som ska kolla priserna till att åkatill paris på sportlovet, dock är det ett stoort kanske, menhan har lovat mej att vi ska åka ngn gång iaf :D haha
men, natti natti, puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0