titta vad roligt liv miriam har

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad :)
Favoritgodis: haha äter allt godis (a)

Är det nåt du absolut inte äter: Kaviar och lamm

Kläder just nu: jeans, linne och georgia-adidas

Musik just nu: radio :)

Vad sa du senast: men kan du gå ut eller ? till mamma :P

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Gillar läget nu asså haha

Sommarplaner: västkusten och gotland med brudarna

Fisk eller badkruka: badkruka (a)

Längd: 152 cm -.-

Hur många kuddar sover du med: 4-5

Favoritväder: Soligt&Varmt, älskar sommaren

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat, en kompis och båt

Spelar du nåt instrument: nej, spelade fiol (a)

Morgon- eller nattmänniska: Verkligen natt

Sparare eller slösare: Försöker lära mig att spara bättre (a)

Vem är viktigast för dig: Familjen,lina,matilda andreas & hedda.

Bästa film: jag vet inte (a)

Tror på liv på andra planeter: haha njaaej,

Kommer du ihåg din första kärlek: juppsie, eller mitt första seriösa förhållande, varade i 7 månader i femman m. adam

Älskar du henne/honom fortfarande: njaa.. han e en av miona närmsta.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet, hih

Tror du på mirakel: Ibland hehe (a)

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jupp

Ser du dig själv som tolerant mot andra: I guess?

Ser du på kärleken som ett misstag: njaa, från och till

Hur många barn har du, vill du ha: Jag vill ha typ 2-3

Bio eller promenad: Beror på humör och film (a)

Är du kittlig: ABSOLUT, speccilet under fötterna, * igonera andreas, du ska inte testa att kittla mej där *

Snarkar du? vet inte, andreas säger det :S

Stjärntecken? kräftan

Rädd för insekter? skojja inte, har fobi för spindlar och getingar,

Äckligaste insekten: Spindlar, huuuu eller typ mask larver och slemmiga djur :S

Största svaghet: egocentrtisk :S

Det här är jag bra på: gnälla.

Bästa bok? gömda trilogin och alla böcker av katarina von bredow.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar när jag själv ville.

Vad vill du jobba som? psykolg eller kurator ( it's the same fucking shit )

Chips, morötter eller godis? GODIS

Pizza eller hamburgare? Beror på :)

Skriver du dagbok? njaa, har en bok där jag sätter in bilder och grejjer som har ngt med det som betyder mkt för mig i.

Har du någon flickvän/pojkvän? nej, väntar på den rätta. har super bra kill kompisar.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?ja självklart till båda
 Var nånstans? tatuera mej vet jag inte riktigt, höften typ. piercing i naveln, kanske näsan ir över läppen

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) ouf, mitt rum är ett bomb nedslag

Gungar du på stolen? nope.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? verkligen inte.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster

Hur är din drömtjej/kille? höhö han är för perkekt för att kunna beskrivas med ord.

Hur många syskon har du? två storesyskon, en bror och en syster

Vad är du mest rädd för? döden

Är du rädd för blod? Nope

Saltar du på maten? Då och då

Gillar du att sjunga? BIIIG LOVE, går i musikklass (a)

Anser du att du är stark? haha jämfört med andreas, NEJ

Brukar du sola? jaaaa. har super lätt för att bli brun ( villket jag e året om, like hedda :D)

Vad gör du om du får hicka? dricker :)

Röker du? ibland

Snusar du? Snusläpp? uuuuush, det förklarar nog vad jag tkr om snusning :)

Kaffe, te eller inget? te .

Har du en besatthet? typ :P

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0