twilight

Jag kom och tänka på en sak, I tisdags 2008 så var jag med Johanna och såg twilight. Herregud vad bra den var längtar bara till andra filmen New moon tror jag den hette! Och fan vad han var snygg! Fast bara i filmen,
Men aja jag rekomenderar att se den!
Nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan återgå till tv:en då det är The hills marathon på mtv, Love!
OCH en annan sak händer imorn JAG FYLLER ÅR:D!!!!!!!!!!! Så glöm inte att gratta mig på mobilen elle bloggen!(a)

 
 

 

  

första bilden:Johanna som brunett
andra bilden: När hon färgar håret
tredje bilden:Jag gjorde en otroligt snygg frisyr när johanna färgade håret
fjärde bilden. I johannas hiss:D
femte&sjätte bilden: Två dagars outfit
Sista blden: Johanna&jaghittade en jätte fin bild på oss två i kyrkan, Liknar oss?;)

Kommentarer
Postat av: johab

2009-01-05 @ 08:01:28
Postat av: johanna larsen

JAG SKA DÖÖÖÖÖÖÖÖDA DIG HEDDA JUNGDALEN OM DU INTE TAR BORT DOM FÖRSTA TVÅ BILDERNA OCH SEN KLIPPER BORT MIG!!!!

NUUUU!

2009-01-05 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0