söndag eftermiddag

prosit.   det är typ allt jag hör här hemma till mig idag...
om en och en halv timme kommer lite människor hit, eftersom vi ska ha ngn middag
( kommer inte ihåg vad det heter )  
aja det  e iaf ngn middag som alla har efter ett bröllop där dom som var med och gjorde bröllopet är,
 alltså vi som sjöng, toastmasters. brudtärnan och allt sånt där. jag orkar inte egentligen.
men jag tänker posetivt. och jag har tilloch med idag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och skolan.
jag ska inte vara underkänd i ett ända ämne den här terminen . 
spanskan kommer dock bli ett helvette. 
  hahaha fick ett sms av hedda för typ 20 min sen
om som hon redan skrivit att en SPECIELL tjej har blogg
och jag sitter nu och väntar på att hon ska skicka adressen
så jag får ha lika roligt som hedda antagligen har haft när hon har läst hennes blogg.
hoho. menmen vi hörs.
här kommer lite bilder :


jag och jern höstlovet 2007

haha skolavslutningen 08
på bild : steffie ( utan huvud ) linda, martin, adam,danilo,jag,jossan och oscar.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0