text

tvungen att skriva den här texten - från en låt dåra, det e precis så jag känner för min bäästa killkompis, eller det bra känner jag nu och det dåliga kännde jag höhö.. ni et nog vem jag pratar om
 (a)

jag saknar dig så mycket

Kan inte tro på verkligheten det får inte vara över
du är den ända för mig och allt som jag behöver
Inget kommer nånsin bli det samma igen
jag längtar efter dig och jag saknar dig än
Du var allt för mig gubben fan vi gjorde allt ihop
jag trodde faktist att det alltid skulle va vi två
Vi var ju gjorda för varann. och du var min bäste vän
men bäst att skit i allt och börja om igen
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huve
allt jag tänker på är dig och allt vi gjorde
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg vi kunde skratta åt allt
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör sallt
Det gör ont, själen bara svider när jag som vanligt tänker
tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag
tiden det var vi två du vet precis som jag att en gång
var det faktist så. vill känna lycka med dig igen
och hålla din hand igen. Kan du inte fatta jag saknar dig verkligen


Du såg mig innan någon annan sätt mig, men jag förändrades ,
sen dög jag inte åt dig. Du älskade mig så som jag en gång var
det gör du inte längre och det sårar mig idag
Jag älskar hela dig,  inte bara ditt utséende, din personlighet
och ditt underbara leende. Du är så underbar snälla ge mig en chans
vill bara va med dig, och ingen annan stans
Nu lever du ditt liv och nu lever jag mitt man måste ta en dag i taget
och sköta sitt. Men jag tänker på dig varje dag , varje minut
jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut
det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig
du var så jävla mycket, du är allting för mig.
du var den jag kunde prata med när jag måde skit
det är tack vare dig som jag tagit mig hit

alla minnen vi som vi skapade har du glömt varenda en?
jag vill bara ha tillbaks tiden med dig igen
vi hade ett språk som ingen annan förstod
när jag kolla på dej förr så stod du och log
men nu när jag tittar på dig ser du inte mig
du tittar förbi som du aldrig någonsin kännt mig
det sårar mig, spela roll vad jag gör
du märker inte mig varken ser eller  hör

Jag älskar hela dig,  inte bara ditt utséende, din personlighet
och ditt underbara leende. Du är så underbar snälla ge mig en chans
vill bara va med dig, och ingen annan stans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0