Vasa real=suger

Hej alla sweetisar!
Just nu sitter jagoch tittar på Oc(hmm oc nöörd?) Och skivan tog just slut och jag orkar inte resa mig så den får vänta tills jag har bloggat färdigt,hahah
Skolan började idag och usch vi har fått "små" ändringar på vårt schema och det är att vi börjar 10 minuter tidigare på onsdagar så alltså börjar vi fem över 8 två dagar i rad man bah:Jippi I love school!
Jag tänkte bara ge alla ett råd gällande foundation.
Det första är att inte köpa foundation från H&M dom suger verkligen
Face därremot och Max facotor har jätte bra dom täcker och håller ialla fall hela skoldagarna,
sen innan man tar på foundation att smörja in huden med ngn hudkräm då lägger sig foundationen bättre:)
Det var allt, Nu ska jag forstätta slappa och planera lite för imorn!
Kiss and hugs hedda
Första bilden:jag just nu:)
Andra bilden:Mina örhängen jag köpte igår
Tredje bilden: Jag gjorde på photofunia.com

  

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-08 @ 19:50:35
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Hedda

Tack så jätte mycket:)<3

2009-01-10 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0